14 wrz 2014

Liebster Blog Award

 Zostałam nominowana przez Gosię z bloga http://margaritkaaa.blogspot.com, której bardzo dziękuję ;)
do wspólnej akcji Liebster Blog Award,która jest otrzymywana od innego blogera  w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechniania. 
Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która cię nominowała. Następnie nominuje 11 osób, informuje ich o tym oraz zadaje im 11 pytań. 
Tak więc do dzieła ! :)



1. Pierwsza rzecz jaką robisz po przebudzeniu ?
Wyłączam budzik i idę umyć zęby

2. Ulubione danie,które możesz jadać bez końca ?
Są to wszelkiego rodzaju dania z makaronem który po prostu uwielbiam 

3. Jeden niezbędny kosmetyk w Twojej torebce to ...?
Zawsze mam przy sobie pomadkę nawilżającą, a więc zdecydowanie ona.

4. Ulubiony motyw/grafika na kobiecych gadżetach która pokusza aby daną rzecz zakupić to...?
Chyba nie mam takiego jednego motywu, mnie generalnie najbardziej przyciąga to co kolorowe 

5. Kosmetyk numer jeden to ...?
Zastanawiałam się nad tym pytaniem dość długo i tak naprawdę nie ma chyba takiego kosmetyku jak na razie 

6. Jak na co dzień lubisz podkreślać swe oczy ?
Na co dzień jest to jedynie tusz do rzęs

7. Moje małe uzależnienie to ...?
Mam tak naprawdę trzy małe uzależnienia a są to: kosmetyki, książki i muzyka

8. Piosenka której ostatnio bardzo często słuchasz ?
Matkosky & Devries & Leonard - Stars align

9. Szklanka - do połowy pełna,czy do połowy pusta ?
Do połowy pełna

10. Co wprawia Cię w dobry nastrój ?
Spotkania ze znajomymi, ładna pogoda i spacery

11. Blogi które codziennie odwiedzasz to ...?
Takich blogów jest całkiem sporo dlatego podam tylko te które odwiedziłam dzisiaj jako pierwsze 

Moje pytania:
1. Jakie miejsce chciałabyś najbardziej odwiedzić?
2. Jakie trzy słowa najlepiej Cię opisują?
3. Jak najchętniej spędzasz wolny czas?
4. Ile poświęcasz czasu na codzienny makijaż?
5. Ulubiony zapach to..?
6. Czego byś nigdy nie zjadła?
7. Do jakiego filmu często wracasz?
8. Na co zwracasz uwagę na innych blogach?
9. Jakie cechy cenisz u innych?
10. Jaką szaloną rzecz zrobiłaś w ostatnim czasie?
11. Wypoczynek leniwy czy aktywny? 

Nominuję:

Będzie mi bardzo miło jeśli weźmiecie udział w zabawie, linki do swoich odpowiedzi zostawiajcie w komentarzach, bardzo chętnie je poczytam :)
Pozdrawiam ;*  

10 komentarzy:

  1. Bardzo chętnie wezmę udział, jak już odpowiem to zostawię link :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już odpowiedziałam ;-) http://pisanypiorem.blogspot.de/2014/09/liebster-blog-award.html

      Usuń
  2. Widzę, że i Ciebie Gosia nominowała do LBA - miło przeczytać coś więcej o koleżankach z bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo dziękuję za nominację :)
    już odpowiedziałam - http://kosmetycznyblog.blogspot.com/2014/09/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję :). Niebawem odpowiem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za nominację! ;) Już odpowiadam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Makaron ! ;D też uwielbiam :D
    Jeśli masz ochotę wziąć udział w konkursie gdzie do wygrania jest pudełko pełne kosmetyków czyli beGLOSSYbox zapraszam do mnie:
    http://feel-the-beauty-everywhere.blogspot.com/2014/09/konkurs_12.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam podobne uzależnienia.. czyli niegroźne. :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz ;) Wasze komentarze strasznie mnie cieszą i dają motywacje do dalszego pisania ;*